Rapport från publikråd

I går var det premiär för det så kallade publikrådet. 16 intresserade dök upp och vi pratade om det mesta som rör föreningen. Allt från a-lagsvärvningar, sportchefer och juniorlag till ekonomi, marknadsfrågor, alkoholtillstånd och mycket mer.
Jag tycker mötet gav mersmak och det är naturligtvis något som ska fortsätta med. Vi fick även ett antal idéer om hur verksamheten kan utvecklas och förbättras ytterligare. Det mynnade faktiskt ut i att vi nu är i startgroparna att starta en "idégrupp" som kan ha till uppgift att ta fram och tillvara på sådana förslag och idéer.
Mötet höll på en liten bit över två timmar och jag tror att alla som gick därifrån är nöjda med de svar som gavs och de diskussioner som hölls.
Var du inte på mötet men har frågor? Tveka inte att maila mig på [email protected].

Kommentarer
Postat av: Peter

Med all respekt, men det var inte mycket till rapport. Varför inte lägga ut vad som sades på IKO:s hemsida istället för att maila internt till enstaka supportrar?



Hundratals eller t.o.m. tusentals supportrar är intresserade. Vill tillägga att jag tycker att klubben sköts kanon! Men lite mer öppenhet vore inte fel.

2011-02-25 @ 12:04:44
Postat av: Robban

Se till att fixa ett lika bra lag nästa säsong tack

2011-02-27 @ 13:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0