Ny sportchef klar

Nu är det klart, det som vi alla väntar på. IK Oskarshamn har äntligen en sportchef igen efter Tommy Salos avhopp i december och nu kan vi fortsätta klubbens satsning framåt.

Personen i fråga kommer att presenteras på en presskonferens på tisdagen kl 11.00. Själv kan jag inte medverka eftersom jag just nu sitter i svärmors lägenhet i Åkersberga utanför Stockholm. Anledningen är ett möte om framtida satsning och strategi med HockeyAllsvenskan AB som startar tisdag morgon kl 08.30.
Jag snackade dock med sportchefen sent i kväll på telefon och gjorde en snabb intervju som vi kommer att skicka ut via hemsidan och pressmeddelanden i samband med presskonferensen.
Trevlig kille som jag tror passar in i vår satsning.

Nu kör vi så det ryker!

Martin Svenson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0